vineri, 31 iulie 2009

Editie refacuta si adaugita

Sacul cu Jucarii. Jucaria 1. Drepturile unui ursulet de plus

Am dreptul sa fiu ursulet pentru ca asta sunt si m-am nascut cu drepturi, desi mi se neaga si se incearca sa fiu maimutica sau poate... caine. Nu am nevoie nici de cercei nici de muzica oamenilor mari. Nu inteleg de ce trebuie sa dansez, cel putin cum vor ei...si nici nu pot. Ma resping. Dansez cum stiu si ei ma privesc batjocoritor. As vrea sa ma inteleaga asa si sa ma sustina in a fi un ursulet mai bun. Incerc si acum sa invat codul bunelor maniere ale ursilor, ca poate totusi, oi fi avand si eu vreo vina. Sunt un urs minunat pentru ca fac doar "minuni". De-ar vedea si ei la mine ce vad eu la ei! Imi par asa frumosi, dar frumusetea lor ma "raneste" pentru ca si-o neaga si si-o inabusesc cu rautate. Eu cred ca daca accept tot ce-mi ofera si incerc sa le arat ceea ce ei alunga se vor imblanzi, catusi de putin. Stau pentru ca-i iubesc. Mi-e frica sa-i privesc, s-ar putea sa-mi zica ca am ochii mici sau si mai rau sa ma oblige sa ii deschid. Mi-e frica pentru ca aproape intotdeauna refuza sa creada ca nu pot, desi asta mi se tot repeta sa fac. Daca nimeni nu are nevoie de un ursulet, ma puteti lasa intr-un colt. Sunt un ursulet, nu o minge de fotbal. Si ce este mai minunat e ca am si un prieten care stie sa fie Prieten de ursulet, imparte jucariile cu mine si cantam cantece de ursi si ursuleti, dar, nu stiu ce are, uneori se crede Vulpea din povestea lui Creanga. Crede-ma, nu m-ai pacalit cu nimic, esti un mare bebe, am ochii deschisi normal in Lumina dragostei Lui! Dintr-o parte bate o raza din luminisul acela…stii tu care!)

4 comentarii:

  1. Vulpea ceea domnita nu vrea sa pacaleasca niciun ursulet! Doar pe sine reuseste si si-atunci fara de voie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trece timpul si domnia voastra nu va sinchisiti sa mai postati nimic! Oare ati facut blogul acesta sa-l lasati in paragina? Noi va asteptam :P
    De asemenea, va uram ca noul ciclu ce se va scurge sa va fie prilej de urcus.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, cum sa-l las in paragina?!
    Multumesc, Bartan! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragut :) Scrii foarte frumos ... si stiam asta deja :P

    RăspundețiȘtergere